10/18/2006

「每日一hae」二:門票兩張

話說前天去索取埃及電影周的門票。

從宣傳單張得悉,門票是免費的,每人限取兩張。我苦苦思量,選出最想看的兩部電影後,便到文化中心的詢問處拿戲票。替我辦手續的,是一名中年女職員。

職:睇邊套?套套都仲有飛。
我:(心想:怎麼語氣好像在怨生意冷淡似的?)27號套大地,29號套埃及物語。
職:(抬頭看著我)o下?咁少夠喇?
我:(心想:生意果然真的很冷淡,但不是每人只可拿兩張嗎?況且我又不是來輪米,多多未必益善)是。

職員登記完畢後,把門票遞給我,我發現她每場給了我兩張票。

我:唔係每人只可以拎兩張咩?
職:每場最多兩張,無限你睇幾多套。

我看著手上的四張門票,心裡掙扎了一會。我是一個人看的,用不著每場拿兩張門票,萬一有影迷想看但因為我生人霸死地而拿不到戲票,我便實在對不起人家。

正當我考慮是否應該向那職員退回兩張戲票時,我又想:她問也不問,便每場硬塞兩張門票給我,很明顯,她有把握我不是一個人看戲,她如此有把握,是因為覺得找人陪看戲是理想當然的,覺得找人陪看戲是理想當然的人,十居其九不是影迷。

想到這裡,過往非影迷對於一個人看戲的形容詞便湧上心頭,一句句「陰公」、「痴線」及「變態」,令我實在鼓不起勇氣,向那名非影迷的職員自首,承認自己是個一個人看戲的變態狂魔。最後,我還是選擇了當一個對不起其他影迷的冷血狂徒。

回到家中,細心查看這個電影周的票務詳情,才發現這一句:「每人每場限取門票兩張」。

我無奈地看著那四張陷我於不仁不義的戲票,心想:難道「限取」是解作「限定要取」?

9 comments:

Anonymous said...

單看最後那句
你的中文應該還可以~
沒怎麼退步~
哈哈~~~

Anonymous said...

喂, 我都喜歡一個人去睇戲架!沒什麼大不了,獨個兒去看有更多的思考空間...感覺很自在...就是喜歡這個感覺!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

我去拎飛時佢起初直頭點我去第度...
之後另外個職員提佢兩句先記得有派飛呢樣o野...

Anonymous said...

Hi, i can watch movies in Nottingham unlimitedly since i have applied for the cinema's unlimited card for GBP10.99 a month (around HKD150).

I have watched 6 movies already. Send u the link about the UK movies on screen now.
http://www.cineworld.co.uk/jahia/Jahia/cache/bypass/pid/21?siteId=93&x=24&y=9

林時拉夫斯基 said...

Edith:
的確無退步,我o既閱讀障礙都無退步,睇漏左「每場」兩個字,攪到以為總共只可拿兩張飛~

doldolguin:
我都鍾意,主要係因為我懶,懶約人、懶等人,不過我唔鐘意要向唔鐘意一個人睇戲o既人解釋點解我鍾意一個人睇戲,我文中所提o既「陰公」、「痴線」同「變態」,全部都係對方曾經形容我o既詞語,我o個刻真係唔知點回應好~
講起上黎,原來自從當年的Lord of the Rings之後,我都無同你睇過戲lu~~~

chris:
好抵睇wor,但我去左你俾我條link,發覺好多上映o既戲我都唔識,你睇左邊幾套呀?(你地做緊o既History Boys,我之前睇左佢o既舞台劇版,好好睇,你可以一看呀!)

另外,我寫得太多無聊野,怕有讀者覺得我浪費佢地時間,搵我尋仇,所以我將你用我真名稱呼我o既留言delete左,post過一個一模一樣但刪左我個名o既留言,話聲你知。

garrick:
無法啦,o個度d職員平日都應該無咩做,一下子有野做係難適應D。

Anonymous said...

yes la,不過我地兩個都鐘意自己去睇戲,可能在不同的地方都一齊睇過果套戲...
haha

Anonymous said...

我都想睇…可惜時間唔啱…

.bwd. said...

埃及物語full哂,冇飛lu~