9/22/2006

換wallpaper

由本周一起,要連續上班十一天才有假期,今天才是第五天,還未夠一半~ -.-|||
為了沖喜一下,我在周二決定為公司的電腦換個醒神wallpaper。
但決定來得太突然,我只好在當日立刻成立緊急應變小組,商討用甚麼wallpaper好。

身為影迷的我:找電影海報或劇照吧。
身為主持人的我:心愛的電影太多了,找那一套?
身為Johnny Depp粉絲的我:找有Johnny Depp的那些吧!
身為主持人的我:電腦旁已放了三張他的照片了,再放會很發姣。
身為Bleach粉絲的我:那麼選Bleach吧!
身為主持人的我:桌上已有十九個Bleach的公仔了,上次老細經過,問「展覽館牙?」,已經無言以對,wallpaper也換上Bleach的話,萬一他經過時問「主題樂園牙?」,便又再無言以對了。

經過連日的爭論後,緊急應變小組總算達成共識,用這幅圖:


這是我數星期前在漫畫店看第九期《新世紀福音戰士》(EVA)漫畫時看到的跨頁彩圖,當時簡直是怔住了。

畫中的色彩、構圖、那隻黑貓,都跟富有神秘感的渚薰融成一體。而且,驟眼看上去,渚薰好像長了翅膀一樣,很配合他那「使徒」(天使)的身份。

近年看動漫時,都偏愛騎呢大叔,對渚薰這類美少年沒甚麼興趣(看來我老了)。但看EVA的動畫時,可能因為對真嗣太有共鳴吧,不知不覺間把自己代入了角色,亦因此對於讓真嗣敢於打開心扉的渚薰很有好感。

可能因為我跟真嗣一樣,同樣軟弱。

不過,故事中的真嗣只有15歲,而我已經2X歲了。

另一個不過,我找不到這幅圖的精美版本,只找出人家scan自漫畫的彩圖,質素太差,做不了wallpaper,緊急應變小組需要再選另一幅。

又另一個不過,以緊急應變小組目前的討論進度,相信到假期終於來臨那天,都未必決定到用甚麼wallpaper。

12 comments:

Anonymous said...

點解唔諗下lord of the ring 既 ?

sf said...

兒童期結束越來越晚, 老年期開始越來越早.
的確你老了, 才二十出頭, 老氣橫秋? :P

今月的無邊吹水會, 晚上吃飯能來嗎?

林時拉夫斯基 said...

我要考試考到五時,來不了吹水會。

sf said...

剛好, 考完試來吃晚飯正好.

(強人所難)

林時拉夫斯基 said...

謝謝你的邀請呢,但我還是不來了。吹水會又不是甚麼飯局,我只是來吃飯的話實在太騎呢。

sf said...

其實是我想約你吃飯......

(嚇死未?)

倉海君 said...

林時拉夫斯基:

你好嗎?又係我。你寫野真係好出類拔萃,你d文我睇幾次都仲係覺得好好睇。上次果條掬香齋主人平時「非三代兩漢之書不觀」,好少讚d未死嘅人,連呢挺人都話你寫得有趣味,我諗你真係要反省一下,自己係咪應該要囂張少少至0岩。當然,你又唔好咁快囂到連船山先生都唔俾面。得罪左船山,新春秋照你唔住喎。你要食飯,我要食飯,你做乜拒絕我呀?

林時拉夫斯基 said...

嘩,做咩我o既「鍾戲十足」變左做「鍾吃十足」,變左個約食飯o既blog?我呢個blogger真係要檢討o下,睇o下係咪有需要重新定位...

你地唔介意o既話,都可以考慮o下,飯局點樣加多個位。

林時拉夫斯基 said...

首領:
自從你踢左我入會,繼而通緝我之後,我都唔知仲信唔信你講o既野好~~~

K. said...

林時拉夫斯基,是否很後悔加入吹水會呢?竟然招來一批「狂蜂浪蝶」......

林時拉夫斯基 said...

恐怕呢d唔係咩「狂蜂浪蝶」,而係一個「誘騙未成名笑女」組織。

我勁驚我d朋友黎睇我個blog時,以為我做咩咁睇唔開,一把年紀仲走去o係網上結交損友。

倉海君 said...

林時拉夫斯基:

你係果種怕自己叻嘅人,因為你驚而家叻,以後可能keep唔番咁好,於是心中就大叫:「如果第日寫唔番點算呀?」(請配上《食神》中薛家燕嘅表情同音調)

所以我而家唯有咁講,係,我昆你咋,掬香齋主人其實都係我扮嘅,而家你可以講:「幻覺嚟嘅姐,你嚇我唔到嘅!」