6/01/2006

睇咩戲?

這是昨天跟友人在電話中的部分對話:

友人:我地睇咩戲?
我:好似無咩好睇,等我一陣上網睇o下有咩戲上
友人:我記得五月三十號上o既有一套幾好
我:咩名?
友人:唔記得
我:係咪Paradise Now?
友人:中文係咩?
我:立見天國
友人:唔係...(思考中)...呀,係沉船號
我:(呆了半刻)係海神號...
(二人爆笑)
我:邊有船公司改架船個名做沉船號架?
(繼續笑)

同日傍晚,跟弟弟說起這笑話,弟弟扮船員叫道:「出發喇!沉船號!」
忽然覺得,他也有可愛的一面。

這幾天都烏雲蓋頂似的,謝謝友人,讓我有個爆笑的機會。

1 comment:

Anonymous said...

hahahaaaaa it seems rare that your brother will talk in such a 天真 way wor finally he acts like a kid!!!~~~ is he still afraid of the "dry leaf"???