2/02/2006

奧斯卡Vs教育電視

無 線 播 奧 斯 卡 教 統 局 擋 路
無 線 安 排 於 香 港 時 間 下 月 六 日 , 早 上 九 時 在 明 珠 台 轉 播 今 屆 奧 斯 卡 電 影 頒 獎 典 禮 , 但 因 要 遷 就 於 中 午 十 二 時 至 四 時 的 教 育 電 視 時 段 , 故 末 段 部 份 將 安 排 於 同 日 晚 上 重 播 。
無 線早 前 去 信 教 統 局 要 求 作 適 量 調 動 , 節 目 部 助 理 總 監 陳 瑞 貞 昨 表 示 當 局 以 未 能 符 合 公 眾 利 益 為 由 拒 絕 申 請 , 她 說 : 「 往 年 都 係 播 到 緊 張 時 刻 要 暫 停 , 結 果 大 批 觀 眾 投 訴 , 家 會 再 同 教 統 局 傾 , 希 望 將 教 育 電 視 時 段 頒 獎 禮 後 順 延 一 個 鐘 播 出 。 」
(來源:蘋果日報 02/02/06)

年年都係咁,係咪玩野呀?
點為之公眾利益先?
計人數呀?你有真係統計過咩?
睇o下邊個重要d?一個係一年一度國際盛事,一個係播完又播本地頹片,你話邊個重要d?
如果我係外地遊客,咁arm黎左香港,點知o個日o係酒店睇睇o下oscar,無la la去到重要關頭變左幾條o靚仔o係度紮紮跳,我就唔慌唔激到紮紮跳!
國際大都會?哼,虧你敢認!

No comments: